Autor |
Wiadomość |
Kloss
Administrator


Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 584 Skąd: Upper Silesia |
|
DRUID |
|
Druidów łączy silna więź rodzinna z Barbarzyńcami. Jednak ich różne podejście do realizacji tych planów. Twórca Klanu Druidów uczył ich życia w harmonii z naturą. Druidzi nauczyli się rozmawiać ze zwierzętami i roślinami. Poznali sposoby przyzywania zwierząt czy przemiany w zwierzęta. Ich celem tak jak Barbarzyńców jest obrona tego co znajduje się w Górze Arreat, o czym wiedzą tylko te dwa klany.
Mitologia postaci.
Druid W starożytnej księdze druidów, Scéal Fada, zapisano, że Bul-Kathos, wielki, starożytny król barbarzyńskich plemion miał tajemniczego powiernika, który występuje w księdze pod nazwiskiem Fiacla-Géar. Ten człowiek bywa miejscami przedstawiany jako bliski przyjaciel Bul-Kathosa, a czasami jako jego brat. Ale niezależnie od tego, łączyła ich silna więź. Obaj znali tajemnicę starożytnych: wiedzieli, co znajduje się pod górą Arreat, rozumieli, że ich lud musi strzec tego sekretu i znali proroctwa, zapowiadające nadejście mrocznych czasów. Obaj zgadzali się, że ich lud musi całkowicie poświęcić się temu zadaniu. Ale mieli odmienne podejście do sposobu realizacji tego celu. Bul-Kathos uważał, że plemiona tylko wtedy poświęcą się świętej misji, jeśli połączy je wspólna władza i surowe szkolenie w sztukach walki. Fiacla-Géar miał inne zdanie. Według niego ludzie musieli osiągnąć duchową jedność z ziemią, której przysięgali bronić. Uważał, że tylko wtedy w pełni zrozumieją znaczenie swojej misji.
Fiacla-Géar i Bul-Kathos zgadzali się, że każda z tych filozofii jest słuszna. Dlatego Bul-Kathos zjednoczył plemiona barbarzyńców, a Fiacla-Géar zebrał niewielką grupę wojowników-poetów i szamanów i wyruszył do lasów otaczających krainę zwaną Scosglen. Tam założył pierwsze Stowarzyszenie Druidów. Zbudowano wielkie, kamienne wieże, pokryte winoroślami i ukryte pod sklepieniem gęstych lasów. Tam druidzi zamieszkali na stałe, tworząc nowy styl życia. Stworzyli całkiem nową kulturę i język, odcinając się od swych kuzynów, barbarzyńców. Przysięgli, że nie powrócą pod górę Arreat, dopóki nie nadejdzie Uileloscadh Mór, ostateczna bitwa między ludźmi a demonami z Płonących Piekieł.
Fiacla-Géar nauczał swój lud Caoi Dúlra, sposobu myślenia w harmonii z żywiołami świata, ze światem roślin i zwierząt. Przygotowywał druidów do zbliżającego się konfliktu, do obrony świata, który przysięgali chronić. Caoi Dúlra była nie tylko systemem wartości, ale też drogą poznania, poprzez naukę i ćwiczenia, naturalnych istot Sanktuarium. Połączenie z naturą okazało się tak silne, że druidzi nauczyli się rozmawiać ze zwierzętami i roślinami, które przekazały im sekrety świata przyrody. Druidzi poznali sposoby wzywania zwierząt, przywoływania inteligentnych roślin spod ziemi, sposobów przemiany w zwierzęcą postać, a nawet wpływania w ograniczonym stopniu na pogodę.
W Túr Dúlra, największym stowarzyszeniu druidów, rośnie wspaniały dąb, Glór-an-Fháidha. To drzewo jest najbardziej cenionym źródłem wiedzy druidów. Przez długie wieki pod jego gałęziami druidzi ze Scosglen doskonalili panowanie nad magią natury oraz sztuki walki pozyskane od barbarzyńskich przodków. Motywowała ich wiara, że będą ostatnią linią obrony w nadciągającym wielkim konflikcie. Przekonani, że czas zmagań nadszedł, druidzi opuścili swoje lasy, ruszając naprzeciw legionom Płonących Piekieł i Leathdhiabhala, dzieciom natury wypaczonym demonicznym złem. Są gotowi stawić czoła sługom Chaosu.
Początkowe Statystyki Druida (Poziom 1):
Siła: 15
Zręczność: 20
Żywotność: 25
Energia: 20
Mana: 20
Życie: 55
Wytrzymałość: 84
Automatyczny Wzrost Statystyk Co Poziom:
Życie: +1,5
Mana: +2
Wytrzymałość: +1
Efekty Punktów Statystyk:
1 Punkt Żywotności Dodaje 2 Do Życia
1 Punkt Żywotności Dodaje 1 Do Wytrzymałości
1 Punkt Energii dodaje 2 Do Many
Regeneracja życia i many u Druida
Wyjaśnienie: Dla każdej postaci ta sama buteleczka napoju leczącego bądź many regeneruje inną liczbę punktów.
Napoje Leczące
Mniejsza Mikstura Leczenia - 30
Lekka Mikstura Leczenia - 60
Mikstura Leczenia - 100
Większa Mikstura Leczenia - 180
Super Mikstura Leczenia - 320
Napoje Many
Mniejsza Mikstura Many - 40
Lekka Mikstura Many - 80
Mikstura Many - 160
Większa Mikstura Many - 300
Super Mikstura Many - 500
Cechy i umiejętności.
Druidzi nie używają tradycyjnej magii, zwanej przez nich Dubhadroiacht. Zamiast niej, korzystają z zaklęć opartych na silnej więzi z naturą. Dzięki temu mogą rozkazywać płomieniom, ziemi i wichrom krainy Sanktuarium. Druid jest przyjacielem dzikich zwierząt i może wzyważ je do pomocy w walce. Potrafi też przemieniać się w zwierzęta, korzystając z siły i zdolności leśnych braci by lepiej służyć swoim ideałom. Ich trzy typy umiejętności to: Żywioły, Zmiany Kształtu oraz Przyzywanie. Jak w każdej profesji, od Ciebie zależy jak będzie wyglądał Twój wymarzony Druid.
źródło: Imerium Diablo
_________________ *************www.euro-komp.pl*************
 |
|
Sob Kwi 18, 2009 14:54 |
|
 |
Reklama
|
|
Sob Kwi 18, 2009 14:54 |
|
 |
TaZ
low-


Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 81
|
|
|
|
Osobiście nie grałem ale i tak uważam, że warto.
PvP: bardzo tak
PvM: można ale ciężko
_________________

PvP = postać vs postać
PvM = postać vs monster(potwór)
Hammer = paladyn na święty młotek
Smiter = paladyn na szarże
Soso = czarodziejka |
|
Sob Kwi 18, 2009 21:22 |
|
 |
Reklama
|
|
Sob Kwi 18, 2009 21:22 |
|
 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|